انشا
زندگی با یاد خدا

سلا م دوستان،این متنی که نوشتم انشایی بود که یکشنبه برای امتحان انشام نوشتم.لطفا بخونید وبگید چه جوری بود.

ها راستی موضوع انشامونم این بود

"دیده ای نیست نبیند رخ زیبای تورا                         نیست گوشی که همه نشنود آوای تورا"

پرنده پشت پنجره بالا و پایین می پرید گویی قصد داشت به داخل بیاید ،انگار از چیزی فرار می کند.بال های زیبایش را در مقابل نور آفتاب دلنواز خورشید بالا و پایین می بردو دست و پا میزد،بالاخره با هر سختی خود را به داخل خانه کشاند،او از شکاف کوچک کنار پنجره عبور کرده بود و بالش هم زخمی شده بود.به پنجره نگاه کردم ،پنجره سالم بود و هیچ راهی برای ورود پرنده به خانه وجود نداشت،ترس تمام وجودم را فرا گرفته بود،از پنجره به بیرون نگاه کردم،گربه ای منتظر پرنده بود متوجه شدم که پرنده از گربه فرار می کردو آن طرف تر را نگاه کردم،نسیم از زیر گلویم رد می شد وقلقلکم می داد،سبزه ها به آرامی به همراه نسیم حرکت می کردند،گویی که سرودی را تمرین می کنند.گوش دادم،در صدای دلنشین آنها فقط این جمله بود که تکرار می شد:"خدایا شکرت"

موج های کوچک و بزرگ دریا در دل شن ها فرو می رفتند،گویی زمین آغوش خود را باز کرده بود وآنها را در آغوش گرمش می پذیرفت.

باران شروع به باریدن کرد ،گل های غمگین حیاط آرام سرشان را بالا آوردندو به باران سلام کردندو باران هم آنها را در آغوش می گرفت و به آنها زندگی می بخشید.

میوه های سنگین و زیبای درخت هم یکی پس از دیگری به زمین می افتاد گویی درخت قصد داشت خود را سبک کند و به همراه نسیم بازی کند.

باران می بارید نور زیبای خورشید را در خود می شکست و نوری رنگارنگ به اطراف پخش می کرد،گویی که پلی را از آسمان به زمین وصل می کند تا فرشتگان به راحتی از روی آن سر بخورندو به زمین برسندو به ما یادآوری کنند که بگوییم "خدایا شکرت".

دیگر ترسی نداشتم و به این فکر می کردم ما چقدر غافلیم که این همه شگفتی را از آن پرنده ی کوچک که تو حفظش کردی تا آن پل رنگی را می بینیم و باز هم به یادت نمی افتیم.

آخر مگر امکان دارد که کسی نغمه ی قناری وآواز نسیم را بشنود وصدای تورا نشنود وبه یادت نیفتد.مگر امکان دارد کشی به دست و پای خود نگاه کند به آن پل رنگی نگاه کند و تورا نبیند وبه یادت نیفتد.به راستی که ما انسانها در جهالت به سر می بریم وبرای اینکه به همه ثابت کنم خدا را دیدن و صدایش را شنیدن،از طرف همه می گویم"خدایا شکرت"

خوب دوستان خوبم انشام چه طور بود.



نظرات شما عزیزان:

مرتضی
ساعت23:24---14 خرداد 1393
انقدر قشنگ بود که دلم نظر ندم

مرسی
مرسیییییییی واقعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, :: 18:43 :: نويسنده : مینا

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی با یاد خدا و آدرس mina.milad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 115
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 68017
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1

کد تغییر شکل موس

کد هدایت به بالا

مرجع كد اهنگ


کد تغییر شکل موس