زندگی با یاد خدا

کسی غم او را نمی دانست اما او غم همه را می دانست،غم همه را می شناخت.

کسی به او گفت من فقیر هستم و غذایی ندارم من بدبخت ترین مردم دنیا هستم.اما او گفت که به کودکی فکر کن که حال تورا دارد واو امید یافت رفت.

کودکی آمد وگفت من فقیرم وحتما بدبخت ترین مردم دنیا هستم و او گفت به کودکی فکر کن که خواهری دارد و فقیر است وباید غذای خواهرش را هم بدهد و کودک امید یافت ورفت.

کودک دیگری آمد وگفت من فقیر هستم وخواهری دارم و باید به او غذا بدهم واو گفت به کودکی فکر کن که فقیر است و خواهری دارد و کاری هم نداردو همه اورا مسخره می کنند واین کودک هم امید یافت ورفت.

پسر بچه آمد وگفت من فقیر هستم وخواهری دارم و کاری ندارم وهمه مرا مسخره می کنند پس حتما من بدبخت ترین مردم دنیا هستم واو گفت به بچه ای فکر کن که حال تو را دارد و جایی را هم نمی بیند پسر بچه هم امید یافت ورفت.

اما کسی نمیدانست که مرد جایی را نمیبیند،کاری ندارد،خواهری دارد،فقیر است و راه هم نمی تواند بروداما بازهم تکرار میکرد به کودکی فکر کن که حال تو را دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت18:16---2 بهمن 1392
راستی آپمممم
بیا سر بزن نظر یادت نره گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, :: 18:36 :: نويسنده : مینا

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی با یاد خدا و آدرس mina.milad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 68020
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1

کد تغییر شکل موس

کد هدایت به بالا

مرجع كد اهنگ


کد تغییر شکل موس